Hospitality & Service

Omringd met Aandacht

Uitmuntende service
voor gebruikers en gasten

Iedereen die Landmark Arnhem betreedt, maakt direct kennis met het Serviceteam. Dit team is het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en bezoekers. Het Serviceteam stelt alles in zijn werk om u te ontzorgen; van de postvoorziening tot aan de schoonmaak en van technische ondersteuning tot aan het regelen van deelmobiliteit. U bepaalt zelf welke diensten u wilt afnemen, zodat u zich volledig ondersteund voelt in uw bedrijfsvoering.

Meer over service

HET SERVICETEAM
STAAT DE HELE DAG VOOR U KLAAR

Effectief vergaderen
met high-end faciliteiten

Ieder overleg verdient een passende ruimte. U kunt uw eigen vloer hierop inrichten, maar het hoeft niet. Huurders hebben namelijk ook de beschikking over de centrale, representatieve vergaderfaciliteiten en informele ontmoetingsplekken van Landmark Arnhem. Alle ruimten, gevarieerd in omvang en uitstraling, zijn eenvoudigweg te reserveren via de Landmark App. Uiteraard zijn zij voorzien van high-end digitale middelen, fysieke services en horecafaciliteiten. De vergaderruimten van Landmark bieden u een slimme, flexibele oplossing die van grote toegevoegde waarde kan zijn voor uw bedrijfsprocessen.

Meer over vergaderen

EEN PLEK VOOR ELK OVERLEG,
VOOR ELK GEZELSCHAP

Aansprekende horeca voor
welbevinden en werkplezier

Eten en drinken vervullen een belangrijke rol in het werkplezier en welbevinden van werknemers en gasten in Landmark. De all-day bar verwelkomt gasten met verse koffiespecialiteiten en versnaperingen. In het restaurant worden gezonde, eerlijke gerechten geserveerd waarvan de ingrediënten zoveel mogelijk bij lokale leveranciers afgenomen worden. Door het aanbod regelmatig te variëren en goed te luisteren naar de wensen van onze gasten stimuleren wij het gebruik van de horeca voorzieningen.

Meer over de horeca

GEZOND, VERS EN LEKKER ETEN
GEEFT ENERGIE

Elkaar ontmoeten
en versterken

Onderzoek wijst uit dat je productiever en creatiever werkt als je af en toe de tijd neemt om te ontspannen. Daar maken we in Landmark Arnhem graag ruimte voor, met een aantrekkelijk interieur waar je blij van wordt. De algemene ruimten zijn een verlengstuk van de eigen werkplek en juist daar ontmoet je elkaar. Dat dagelijkse contact is een vruchtbare voedingsbodem voor sociale activiteiten en kennisdeling. Het Serviceteam organiseert regelmatig inspirerende, gezonde en leerzame events, en gebruikers kunnen hiertoe ook zelf het initiatief nemen. Een interessante lezing, samen sporten of een workshop organiseren: via de Landmark App blijf je van alles op de hoogte. Je verheugt je om naar kantoor te gaan, want Landmark Arnhem haalt het beste in je naar boven!