Uitmuntende service
voor gebruikers en gasten

Landmark Arnhem biedt u een uitzonderlijk hoog serviceniveau. Uw medewerkers en gasten worden door het Serviceteam hartelijk ontvangen en van alle gemakken voorzien. Daarnaast kunt u uiteenlopende facilitaire diensten afnemen, die wij scherp voor u inkopen en aanbieden. Denkt u onder andere aan ICT, de telefooncentrale, beveiliging, onderhoud, schoonmaak, planten en groenvoorziening, horeca, vergaderfaciliteiten en eventmanagement.

Landmark Arnhem biedt u
een uitzonderlijk hoog serviceniveau

Een warm welkom
vanaf de allereerste dag

Zodra u de huurovereenkomst hebt ondertekend, staat het Landmark Serviceteam voor u klaar. Indien gewenst kunnen zij uw verhuizing begeleiden met projectmanagement, inrichtingsadvies en de verhuisservice. Op de eerste werkdag zorgen zij voor een warm welkom en introduceren zij de Landmark Service App bij uw medewerkers, aangevuld met handige tips en tricks over het gebruik van het gebouw. U maakt afspraken over de gewenste diensten, en zo raken uw bedrijf en het Serviceteam steeds beter op elkaar ingespeeld.

Landmark Service App
in een handomdraai geregeld

De Landmark Service App is een handige tool die uw medewerkers kunnen installeren op hun telefoon. Middels de app kunnen zij bijvoorbeeld een bepaalde ruimte en de gewenste faciliteiten reserveren, bezoekers aanmelden bij de receptie, het activiteitenprogramma of de menukaart raadplegen of een storing melden. Ook kunnen zij berichten en informatie met elkaar uitwisselen, bijvoorbeeld over gezamenlijke initiatieven. Zo vormt de app een belangrijk communicatiemiddel tussen medewerkers, gasten, het Serviceteam en het gebouw.